söndag 12 augusti 2018

Fint till trädgården från JYSK och Trademax

Jag började jobba i torsdags och det känns skönt att komma in i rutiner igen efter den sista semester perioden. Mina sista två veckors semester hade jag utan Stellan och det resulterade i att jag gjorde om lite i trädgården och köpte lite nya möbler till den.
Det första jag köpte var bänken OUTRUP från Jysk som är i fibercement och stål. Nedan ser ni före och efter bild på hur det ser ut hos oss nu:
Jag har letat nya överdragen till dynorna i vårt uterum ett tag och lyckades hitta några som passade till vår 5 år gamla soffgrupp. Överdragen hittade jag hos Trademax.
Jag tycker det ser ut som en ny soffgrupp med de nya överdragen
Så skönt det har varit att sitta i uterummet på kvällarna med dörrarna öppna!

Det sista som blev utbytt var våra trädgårdsmöbler, de gamla hade vi haft i många år och stolarna börjar bli rangliga.
Bordet heter PADHOLM och kommer från Jysk och positionsstolarna heter JULLERUP och kommer från samma ställe. Nu letar jag dynor till stolarna men det är väldigt utsålt överallt så det får kanske vänta till nästa säsong.

Nu kallar sängen och jag önskar er en god natt!
Kram
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen