tisdag 12 april 2022

Sorteringsmaterial världsdelar

Jag lägger mycket tid på att tillverka mina egna material och delar än så länge med mig av dem kostnadsfritt. Om du använder mina material eller skriver om dem, var snäll att berätta var du hittat dem och länka till min blogg ww.malund68.blogspot.se eller till mitt Instagram #malund68pedagoginspo Mina material får inte revideras utav någon annan än mig och får absolut inte säljas vidare. Mvh Maria

Jag fortsätter med att skapa material med världsdelarna. Mina tidigare sorteringsmaterial har varit mycket uppskattade och nu finns ytterligare ett. 
Materialet består av sju ark med de olika världsdelarna och med fyra djur som lever i respektive världsdel. Till det finns fyra lösa kort till varje världsdel med samma djur på.
Min tanke med materialet är att använda det som en parövning eller som ett spel där man har varsitt ark och vänder de lösa korten upp och ner och spelar tills man har hitta djuren till sitt ark. Ni förstår säker hur jag menar☺ Samt att lära sig namnen på världsdelarna och djuren.
Har man små leksaksdjuren kan man para dem på arken istället för korten.

Materialet laddar ni ner själv! Klicka på länken till materialet nedan för att komma till min sida hos Skolmagi, där materialet laddas ner gratis.

OBS! Jag kan inte lägga tid på att mejla material som man själv kan ladda ner.

Hoppas materialet kommer till användning!

Nu ska jag förbereda lite inför vår tripp i morgon till vår kungliga huvudstad./
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen