söndag 8 januari 2023

Spåra bokstäver och skriva ord med 3 och 4 bokstäver

Jag lägger mycket tid på att tillverka mina egna material och delar ibland med mig av dem kostnadsfritt. Om du använder mina material eller skriver om dem, var snäll att berätta var du hittat dem och länka till min blogg ww.malund68.blogspot.se eller till mitt Instagram #malund68pedagoginspo Mina material får inte revideras utav någon annan än mig och får absolut inte säljas vidare. Mvh Maria

God fortsättning på 2023, hoppas året har börjat bra för er!
I morgon drar vårterminen 2023 igång och jag tycker att det ska bli skönt att komma in i vardagen och dess rutiner igen. 

Har ni barn som gillar att bokstäver och vill skriva? Då kanske mitt nya material kan komma till användning.

Genom att spåra bokstäverna och bilda ord övas skriftspråket. Intresset för att skriva  här hemma har ökat efter arbetet med de här arbetsbladen.
Materialet består av fem arbetsblad med ord som består av 3 och 4 bokstäver.

Vid intresse av materialet: 
Materialet laddar ni ner själv! Klicka på länken till materialet nedan för att komma till min sida hos skolmagi, där materialet laddas ner gratis.
Jag kan inte lägga tid på att mejla material som man själv kan ladda ner!

Material LÄNKEN: Spåra bokstäver och skriva ord med 3 och 4 bokstäver

Trevlig söndag!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen