söndag 17 maj 2015

Helsingborgs bryggeri 4 år

I går besökte vi tillsammans med några vänner Helsingborgs bryggeri och firade deras 4 års dag.
Jag kan säga att vi var inte ensamma, köerna till ölen och maten ringlade sig långa.
När vi var på deras 2-års kalas var det strålande solsken och dem hade ca 8000 besökare, trots att vädret inte var det bästa så var det många som passade på att fira bryggeriet i år igen.

Det är en trevlig tillställning med massor av god öl, stor matmarknad, street food från lokala matproducenter och live band som spelar. 
Som vanligt träffade vi på många bekanta......alltid super skoj!! I år provade jag ingen öl pga av mina värktabletter jag tar efter operationen men jag provade street food från Lundasparris.


En enkel och god rätt som passar bra som förrätt.
Grillad sparris med bladsallad, sås, bröd och riven parmesanost!


Vill ni veta mer om Helsingborgs bryggeri kan ni läsa HÄR!

Trevlig kväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen