tisdag 19 maj 2015

Siluettmatchning för barn: fordon

Jag är tyvärr hemma fortfarande efter min operation, det gör ont i såren och jag kan varken lyfta eller böja mig utan att det känns i hela magen:-(

Som jag skrivit tidigare hittar jag just nu mycket inspiration på pinterest och samlar det jag gillar i egna anslagstavlor, ni hittar min sida på pinterest HÄR.

Idag vill jag tipsa om ett material som jag sett på pinerest som man laddar ner gratis.

Bilden är lånad hos: http://blog.theconnectionweshare.com/
Det är bloggen the connection we share som har ett fint material där man matchar fordon till siluett bilder, det är gratis att ladda ner HÄR.

Jag har gjort ett siluettmatchnings material med djur som ni kan läsa och ladda ner HÄR.



Tänkvärda ord:
Det bästa med dig är att du är du 
och det kan ingen någonsin ändra på.

God kväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen