tisdag 22 augusti 2023

Spåra bokstäver, ord och färglägg bilder efter begynnelse bokstaven

Jag lägger mycket tid på att tillverka mina egna material och delar än så länge med mig av dem kostnadsfritt. Om du använder mina material eller skriver om dem, var snäll att berätta var du hittat dem och länka till min blogg ww.malund68.blogspot.se eller till mitt Instagram #malund68pedagoginspo Mina material får inte revideras utav någon annan än mig och får absolut inte säljas vidare. Mvh Maria

Hoppas att ni har haft lite ledigt och samlat ny energi i sommar! Nu är höstterminen i gång och jag ser hur fler tittar in för att hitta pedagogiska material.  Hoppas att ni hittar något som passar just till ert arbete.
I dag tittar jag faktiskt in för att dela med mig av ett nytt material till er.
Det är ett alfabetsmaterial som består av 17 arbetsblad.
Bokstäver och ord spåras och bilder färgläggs. Till varje bokstav finns 2 bilder att färglägga och 2 ord att spåra.

Materialet finns i två uppsättningar, en med ord i versaler och en med ord i gemener.

Materialet laddar ni ner själv! Klicka på länken till materialet nedan för att komma till min sida hos Skolmagi, där materialet laddas ner gratis.


OBS! Jag kan inte lägga tid på att mejla material som man själv kan ladda ner.

Önskar er en fin start på höstterminen 2023! 
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen