söndag 23 juli 2023

Addition 10-20 med sommar tema

Jag lägger mycket tid på att tillverka mina egna material och delar än så länge med mig av dem kostnadsfritt. Om du använder mina material eller skriver om dem, var snäll att berätta var du hittat dem och länka till min blogg ww.malund68.blogspot.se eller till mitt Instagram #malund68pedagoginspo Mina material får inte revideras utav någon annan än mig och får absolut inte säljas vidare. Mvh Maria

Hur har ni det? Det är ett tag sedan jag var inne och skrev.
Sommaren är här, även om vädret för tillfället inte är det bästa enligt mig. 
Jag vet att många har semester men tänkte ändå dela med mig av ett nytt material med sommar team.
Det är matematik material där addition med summan 10-20 tränas. 
Materialet består av sammanlagt 22 kort. 11st av dem med pooler och 11 med badbollar.
Siffrorna på badbollarna adderas med varandra och paras ihop med den pool som har motsvarande summa.

Materialet laddar ni ner själv! Klicka på länken till materialet nedan för att komma till min sida hos Skolmagi, där materialet laddas ner gratis.


OBS! Jag kan inte lägga tid på att mejla material som man själv kan ladda ner.

Önskar er en härlig dag från ett regnigt Skåne.
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen