söndag 2 december 2018

Gårdshotell Örums Nygård i Skåne med SPA

INNEHÅLLER REKLAMLÄNK Jag delar med mig kostnadsfritt av mina pedagogiska material. För att börja tjäna lite pengar på mitt bloggande har jag valt att lägga in reklamlänkar i inläggen. Jag är tacksam för alla klick som ni gör! Pengarna har jag tänkt använda för att köpa in bilder som jag kan använda till kommande material, till papper och färgpatroner.
 ----------------------------------------------------------------------------------------------------

Reklam LÄNKEN till IDEAL of Sweden

Hur har ni haft det i regnrusket idag? Blev det besök på någon julskyltning?
Vår dag startade med en hotellfrukost på ett mysigt gårdshotell på Österlen i Skåne. Vi körde ner till Österlen i går till Gårdshotellet Örums Nygård hotell, SPA och konferens. Tillsammans med 10 personer hade vi bokat ett paket med övernattning, SPA och julbord. 

SPA delen innehåller pool, bastu och bubbelpool. På rummet fanns badrock och badtofflor till oss så att vi kunde starta eftermiddagen med att relaxa och dricka gott i SPA delen.
Örums Nygård är ett litet familjärt hotell med trevlig personal. Rummen har inga siffror utan namn som moroten, potatisen eller som vårt Kornet. 
I den delen av huset där rummen och sällskapsrummet är var det ett grisstall tidigare. Ägarinnan Marias föräldrar gjorde om det till hotell och idag driver Maria det tillsammans med sin familj.
Jag kan rekommendera det här mysiga stället som verkligen har en härlig hemkänsla! Ni hittar deras hemsida HÄR och deras facebooksida HÄR.


Ha en fin avslutning på 1 advent!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen