onsdag 26 december 2018

Dagens fynd på julrean 70% på chelsea boots

INNEHÅLLER REKLAMLÄNK
Hos Campadre finns extra mycket fina reafynd.

God fortsättning på julen!
I dag var jag och min kompis Anette på julrea på Väla centrum. (Vårt stora shoppingcentrum utanför Helsingborg) Jag kan säga att vi var absolut inte ensam om att vilja fynda på rean.
Egentligen var jag inte ute efter något speciellt men det blev bland annat shoppat ett par snygga chelsea boots på Scorett. Jag kunde inte motstå då de var nersatta med 70 %. Istället för 1100 kr gav jag 330 kr, det kallar jag att fynda. Det blev även köpt present till Andreas (vår yngsta son) som fyller 23 år i morgon. 
Märket på chelsea bootsen är K.Cobler, inget jag kände till sedan tidigare.
De övre bilderna är lånade hos Scorett.

Ha det så bra!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen