torsdag 27 december 2018

Bra priser på chelsea boots hos Campadre

INNEHÅLLER REKLAMLÄNK

Har ni ledigt i mellandagarna? Jag har fortfarande ledigt och har verkligen haft slappisdagar med mycket film tittande och onyttigt ätande. Träningen har lyst med sin frånvaro! Det ska bli bättre när de vanliga rutinerna kommer igång igen. 
   
Jag tittar in för att tipsa er om att Campadre just nu har mina favorit kängor till super bra pris.
De bästa och skönaste chelsea bootsen enligt mig kommer från PARK WEST och heter Stella, de kostar just nu 499 kr hos Campadre och finns i färgerna cognac och svart. De är i läder och har elastisk resår på båda sidorna, vilket gör de lätta att ta på. Passformen är normal, jag har dem i både svart och mörk brun och har beställt dem i min normala storlek. Det finns många andra chelsea boots att hitta hos Campadre nu. 
Bilderna är lånade hos Campadre.

God natt!/ Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen