lördag 27 oktober 2018

A star is born på Nya Filmstaden i Helsingborg

Jag har tidigare skrivit om filmer som vi har sett på bio, vi går ganska ofta på bio. I går var det invigning och premiär för den nya Filmstaden i Helsingborg. Wow, säger jag bara vilken fin biograf vi har fått i Helsingborg, så fräscht och mysigt!
 Jag och Stellan hade boka biljetter till filmen A star is born med Lady Gaga och Bradley Cooper i huvudrollerna. Filmen handlar om popstjärnan Jack Maine som upptäcker artisten Ally och blir förälskad i henne. I filmen får man följa hur Allys karriär tar fart och bådas liv, att den dessutom innehåller många fina låtar är en bonus.
Det här är en sådan film som jag hade kunnat gå in och se igen direkt när den var slut. Jag rekommenderar er att ta med näsdukar om ni brukar ha lätt för att gråta. Nedan kan ni se trailern för filmen:


Både jag och Stellan gillar filmen väldigt mycket, jag rekommenderar er att gå och se den om ni inte redan har gjort det! Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen