söndag 11 november 2018

Pedagogiska material med jultema till barn

Jag har tillverkat många olika material och en del av dem är efter olika årstider eller traditioner. De materialen som jag har tänkt samla i det här inlägger är de med jultema. Klicka på länkarna HÄR under varje bild för att komma till respektive material.
Min julsagan om tomten som blev av med sin julbock hittar ni HÄR.
 Räkna julklappar och lägg till julstrumpan med motsvarande siffra. Ni hittar det HÄR.
Tomtespelet med siffrorna 1-6 hittar ni HÄR.

Tomtespel med färger finns HÄR.

Matematikövning  0-10 med pepparkakor och siffror kan hämtas HÄR.

Materialet hitta andra halvan av julbilden finner ni HÄR.

Räkna talen i julgranen och färglägg efter summans färger. Materialet finns HÄR.

Material med läsövning av olika jul ord hittar ni HÄR.

Det här fina julkorsordet hittar ni HÄR.


Materialet var bor pepparkaksgubben finns att ladda ner HÄR.

Tomtespel med addition 2-12 finns att ladda ner HÄR.

Matematikpussel med addition och subtraktion hittas HÄR.

Jag hoppas att jag har lyckats få med de flesta materialen med jultema!
Kram Maria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen