tisdag 2 februari 2016

Dagens fynd: snygg matta

Vilken underbar dag!
På jobb har vi haft mängder med lärandesituation (mer än vanligt) och flera barn som har knäckt koden till att räkna addition, det är så härligt att se deras glädje♥

I kväll tog jag mig i kragen och gick på mitt första träningspass på två månader, det blev cirkelfys på Maria parks sporthall som Friskis och Svettis håller i. Det var ett roligt pass och jag kan vänta mig träningsvärk de närmsta dagarna☺


På vägen hem från jobb blev det ett besök på Väla där jag gjorde ett kap:

 Det blev en fin matta från Åhlens som fick följa med mig hem, den var nedsatt med hela 70% och jag gav endast 360 kronor för den.
Jag har letat ett tag efter en lagom stor matta och den här i storlek 140X200 cm passade perfekt☺ Alltid roligt att göra fynd och det är nu när butikerna har slutrea som man kan fynda.

Efter en härlig dag kommer den här kroppen att sova gott!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen