måndag 19 september 2022

Gratis arbetsblad med hösttema

Jag lägger mycket tid på att tillverka mina egna material och delar än så länge med mig av dem kostnadsfritt. Om du använder mina material eller skriver om dem, var snäll att berätta var du hittat dem och länka till min blogg ww.malund68.blogspot.se eller till mitt Instagram #malund68pedagoginspo Mina material får inte revideras utav någon annan än mig och får absolut inte säljas vidare. Mvh Maria

Hoppas ni har det bra runt om i vårt vackra land. Hösten kommer olika fort, här i Skåne var det lite höstrusk i går medans det idag har varit soligt och 18 grader varmt. Jag älskar de fina färger som hösten för med sig och det inspirerar mig att skapa höst material.
I dag delar jag med mig av ett nytt häfte med arbetsblad.

Jag har skapat nya arbetsblad med hösttema. Materialet består av 11 arbetsblad med blandade uppgifter såsom antal 1-5, labyrinter, läsa höst ord, vilka hör ihop, korsord.....med mera. Arbetsbladen passar för olika åldrar, välj ut och använd de blad som passar för respektive barn/elev.

Jag har gjort materialet i två uppsättningar, ett med bokstäver i gemener och ett med bokstäver i versaler.

Följ mig gärna på: 


Materialet laddar ni ner själv! Klicka på länken till materialet nedan för att komma till min sida hos skolmagi, där materialet laddas ner gratis.

OBS! Jag kan inte lägga tid på att mejla materialen.

Material Länken: Arbetsblad höst

Önskar er en fin start på veckan!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen