tisdag 8 mars 2022

Material tillverkning

När den där tiden (som man ofta har för lite av) och kreativiteten infinner sig samtidigt, då tillverkas ett nytt material.😃
                                     
Jag får ofta frågan om vilket program jag använder när jag  skapar mina material

Många blir förvånade när jag svarar PowerPoint 🤗
Jag använder mig inte utav några färdiga mallar utan skapar alla mallar själv.
Till min hjälp använder jag verktygen som finns i programmet och givetvis min fantasi. 

En fråga till som kommer emellanåt är om jag delar med mig av mina mallar?
Svaret på den frågan är Nej, jag delar bara med mig av mitt färdiga material.

Nu önskar jag er en God Natt!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen