lördag 16 oktober 2021

Gratis pedagogiskt material: Hitta rätt hatt till svamparna

Nu är semestern slut och vi har börjat jobba igen. Det var verkligen skönt med semester eftersom vi inte haft någon alls sedan i julas.

Jag har tillverkat ett nytt material med hösttema som jag delar med mig av till er.
Det är ett matematikmaterial där siffrorna och antalet 1-10 tränas. I aktiviteten räknas prickarna på svamphattarna och klipps ut och klistras fast på den svampen som har siffran som antalet prickar visar. 
Alla bilder är har jag ritat själv på datorn-

Vid intresse av materialet:
Materialet laddar ni ner själv! Klicka på länken till materialet nedan för att komma till min sida hos skolmagi, där materialet laddas ner gratis.

OBS! Jag kan inte lägga tid på att mejla materialen.


Önskar er ett bra slut på veckan!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen