onsdag 1 september 2021

Arbetsblad med hösttema

Den första höstdagen är här (enligt almanackan), även om det inte känns så just nu, vi har soligt och varmt väder här i Skåne.

Jag har skapat fler arbetsblad med hösttema som jag delar med mig av till er idag. De två tidigare som jag har finns med i den pdf som ni kan ladda ner.
Materialet består av fem arbetsblad med olika uppgifter. Det är enklare uppgifter där färger och siffrorna 1-5 tränas.

Materialet laddar ni ner själv! Klicka på länken till materialet nedan för att komma till min sida hos skolmagi, där materialet laddas ner gratis.

OBS! Jag kan inte lägga tid på att mejla materialen.

Material Länken: Arbetsblad höst

Önskar er en härlig onsdag!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen