onsdag 6 juni 2018

6 juni 2018 och semester start

INNEHÅLLER REKLAMLÄNK 
Jag delar med mig kostnadsfritt av mina pedagogiska material. För att börja tjäna lite pengar på mitt bloggande har jag valt att lägga in reklamlänkar i inläggen. Jag är tacksam för alla klick som ni gör! Pengarna har jag tänkt använda för att köpa in bilder som jag kan använda till kommande material, till papper och färgpatroner.
--------------------------------------------------------------------------------

Reklam LÄNKEN

I skrivande stund sitter jag i ett strömlöst hus och skriver i mörkret med levande ljus runt om mig. 
Jag har nu påbörjat min första semesterperiod för sommaren, den ligger tidigt i år då Stellan blir tilldelad sina veckor. Vädermässigt känns det inte alls dumt att ha semester redan. 


Har ni firat Sveriges nationaldag i dag? Vi firade den med ett besök på Fredriksdal i Helsingborg, där det bjöds på bland annat dans, musik, marknad och visning bakom kulisserna på Fredriksdalsteatern.
Vi fick en härlig dag i solen bland måååånga andra människor.

Ha det så bra! Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen