fredag 8 juli 2016

Tips på roliga mellanmål för förskolebarn

På pinterest och facebook kan man få tips på många roliga saker, en som jag såg häromdagen är frukt och grönsaker som serveras på ett annorlunda och roligt sätt. Nedan kommer några inspirationsbilder☺☺

Vad tycker ni om de här fina sköldpaddorna är gjorda av kiwi och vindruvor?
Eller de här bananbilarna med jordgubbar☺
Igelkottar kan vara goda att äta i form av päron och vindruvor.

Varför inte servera flugsvampar på höstfesten med tomater och mozzarellaost.
Och nyckelpigor av tomat och oliver på ett kex.

Jag önskar er en trevlig helg och till er som har och ska börja er semester säger jag ha en skön semester och njut av ledigheten! Kram Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen