söndag 15 maj 2016

Nya smaker på cashewnötter från Nutisal

Gillar ni nötter kan jag tipsa er om att Nutisals torrostade cashewnötter nu kommer i 3 nya smaker: Pepper & Salt, Crystal Sea Salt och Sweet Rosemary.
I vår familj är det Stellan som står för den största konsumtionen av nötter, jag äter ungefär en tredjedel av vad Stellan äter. Cashewnötter är inte min favorit, men torrostade och med smaken pepper & salt var de väldigt goda, det var även Stellans favorit av de här nya smakerna.

De här nya smakerna finns att köpa i butikerna från v.20!

Alla omdömen är mina egna och det är upp till mig om jag vill skriva om produkterna.
Bilderna:Mina egna

Nu ska jag avsluta den här söndagen med att se klart hockeymatchen mellan Sverige och Schweiz, just nu blev det mål till Sverige och det står 2-2! Heja Sverige!!/Maria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen