söndag 20 mars 2016

Påskfint

I helgen blev det ett besök på mat- och påskmässan Kullapåsk i Blåhallen i Höganäs. Jag kom hem med blommor från Maritas blomsterglädeje och sillinläggningar från Fiskrökeriet. Sillen kommer att ätas till påsk och blommorna har satts i krukor och tillsammans med ett ljusfat har nu vårt hem påskpyntats lite.
 Ljusfatet i zink som kommer från Zelected By Houze är dekorerat med gula ljus, kycklingar och prydnadsägg.
 Bokstäverna som kommer från Ica Maxi var egentligen till för att hängas i påskriset, jag tagit bort banden och fäst bokstäverna på ljusen med knappnålar.
Påsken är en färgklick som piggar upp i inredningen och får mig att längta efter våren ännu mer!
Önskar er härlig söndagseftermiddag!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen