söndag 2 augusti 2015

Ny projekt på gång: målning

Under semestern har jag gjort så lite som möjligt här hemma och det har varit väldigt skönt, tyvärr innebär det att saker som legat på vänt fortfarande gör det. I dag har ett av projekten påbörjats.


När vi tömde pappas hus hittade jag två stolar på vinden som jag förbarmade mig över och har nu påbörjat att renovera dem. Första strykningen av stolsbenen är gjord och imorgon bär det iväg till affären för att köpa färg till stolsitsen och ryggstödet. Före och efter bilder kommer så fort stolarna är färdiga.

Äntligen har sommarvärmen kommit och det känns underbart att kunna påta i trädgården endast iklädd shorts och bikini BH så att kroppen får lite sol. Vi får hoppas på en finare höst än sommaren varit.

Ha en go kväll och natt!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen