fredag 3 april 2015

Nytt till hemmet #mio

Hoppas ni har haft en härlig långfredag.
Här har det blivit trädgårdsarbete i det fina vårvädret och fika ute på altanen. Precis som det ska vara när man är lång ledig!


Efter att under väldigt mååååånga år varit på jakt efter ett nytt köksbord, har vi äntligen funnit det vi ville ha!


Mio hade en kampanj i slutet på mars månad där man fick 20% tillbaka i form av ett presentkort när man köpte en matgrupp, så vi passade även på att köpa soffbord i samma serie för presentkortet.


Jag gillar verkligen retro stuket på möblemanget, serien heter Holger.


Vet ni jag hade en sådan tur att möblerna fanns på lagret så vi kunde få hem dem samma dag som vi köpte de!

Nu ska jag bara hitta en matta som vi kan ha under matgruppen:)

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen