söndag 9 november 2014

ANG mitt material: Montessorimaterial parövning former

Vilka fina ord ni skriver till mig angående mina material, TACK!

Som ni säkert vet kan ni ladda ner de flesta materialen själv från bloggen, anledningen är att jag vill underlätta för er och framförallt för mig själv.
Jag försöker uppdatera de materialen som ni inte kan ladda ner själv och är nu färdig med materialet:

Montessorimaterial parövning former, som ni kan läsa om och ladda ner HÄR.



Fotot är inte nytagen så alla bilderna stämmer inte med det nya!

Mitt skapande av material och mitt bloggande är en hobby som jag inte tjänar några pengar på. För mig är det era kommentarer och feedback på materialen som sporrar mig att fortsätta med min hobby, så fortsätt med det!!

Önskar er en trevlig kväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen