fredag 31 maj 2013

Äntligen fredag och let`s´dance final

Hejsan!
Oj vilken vecka.....långa intensiva dagar med mycket som ska bli gjort. Den här dagen har jag längtat efter!

I kväll är båda tonåringarna med flickvänner på bio och sambon jobbar.
Vad gör jag då?
Jag är hundvakt åt grannarnas ena hund som är en schnauzer och har varit ute på en skön kvällspromenad mellan skurarna och åskan.
På TV är det finalen i Let´s dance som jag tittar på medans jag sitter med datorn i knäet och letar bilder till ett nytt material och skriver här på bloggen:-)

Vem tror ni vinner i Let´s dance?
Jag tror Markoolio vinner! (han är en större kändis)
Men hoppas att Oscar vinner!
Oj, vad jag gardera mig nu=))

Ha en skön fredagskväll! /Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen