torsdag 30 december 2021

Formpilar (pilar med geometriska former)

Nu har jag uppdaterat ytterligare ett av min material med geometriska former. Den här gången är det mina formpilar som har utökats med fyra nya pilar och några nya bilder.
Materialet består av 24 pilar, 12 av pilarna har geometriska former och 12 av pilarna har en bild av ett föremål som föreställer en form, korten bildar 12 par och är färgkodade.
Följande former är med på pilarna:
cirkel, triangel, kvadrat, rektangel,
ellips, kub, hexagon, cylinder,
stjärna, rätblock, octagon och hjärta.
Materialet laddar ni ner själv! Klicka på länken till materialet nedan för att komma till min sida hos Skolmagi, där materialet laddas ner gratis.
OBS! Jag kan inte lägga tid på att mejla material som man själv kan ladda ner.

Material LÄNKEN: Formpilar

Ha det så bra!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen