söndag 12 maj 2019

Springtime 2019 är avklarat

Hoppas ni har haft en fin helg. I går deltog jag tillsammans med jobbet (Pysslingen förskolor, område 19 och 24) i mitt andra springtime i Helsingborg och sprang 5 km. Den här gången hade jag löptränat vid några tillfällen och hade bättre kondition. Fastän motivationen var som bortblåst dagen innan och att jag vaknade med huvudvärk i går morse blev det ett bra lopp där orken fanns och jag förbättrade min tid från 2017 med 3,5 minuter. 
Jag och min fina kollega Ingela sprang ihop hela loppet och var stor hjälp till varandra💗 Längst hela sträckan stod folk som hejade fram alla deltagare, det ger verkligen extra energi! TACK alla som bidrog med stöd under loppet!
Inför loppet hade jag köpt nya löparskor som jag hunnit träna i vid två tillfällen. Supersköna skor som fungerar bra för mig, jag har köpt dem på STADIUM.

Önskar er en fin avslutning på helgen! Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen