måndag 6 maj 2019

Nyheter från Cloetta

Det här inlägget är ett samarbete med Cloetta! Jag ingår i deras bloggnätverk.
I förra veckan fick jag en ny leverans med godis från Cloetta som jag och Stellan har provat i helgen, nedan kan ni läsa vårt omdöme. 
Malaco Kick Mango:
En ny smakkombo med lakrits och mango kommer nu på de populär Kick. Första reaktionen när jag tog en tugga var att det bara smakade lakrits, en kort stund senare kom en frisk mango smak fram. Värd att prova enligt mig.

 Sportluch Caramel:
Den här nya smaken känns som den segaste och sötaste av alla de smakerna på sportlunch som jag har smakat. Den var i sötaste och segaste laget för min smak. Jag kan tro att den ger energi om man är i behov av det.
 Läkerol YUP frozen mango & lime:
Lime och mango i  en och samma påse. Det är två friska smaker i pastiller som är sockerfria och veganska. 
Polly for a Swedish Fika:
De nya smakerna på Polly kan ersätta en Swedish fika. Smakerna är kanelbulle, kladdkaka och blåbärspaj med vaniljsås. Enligt mig är originalet fortfarande bäst, men av de nya smakerna var blåbärspaj med vaniljsås bäst.  
Malaco Gott & Blandat fizzypop & Co:
Nu utökas påsarna med Gott & Blandat med smaken fizzpop & Co. En påse med bubbliga och lite sura godisar. För mig som gilla fizzpop var detta en härlig kombination. 

Produkterna hittar ni i butikerna från och med vecka 19.

Alla omdömen är mina egna och det är upp till mig om jag vill skriva om produkterna.


Bilderna:Mina egna

Prova produkterna för att skapa din egen uppfattning vetja!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen