söndag 6 januari 2019

Trettonhelgen och shopping

I veckan började jag jobba efter min julledighet, jag startade med två dagar och var ledig i fredags för att "fira jul" med Kevin och Evelina som vi inte träffat sedan slutet av november.

I går körde jag och Evelina till Båstad på lite shopping och för att visa Evelina Båstad, då hon inte varit där tidigare.
 En butik som vi besökte som jag fick hört talas om nyligen är Butikhygge som säljer väldigt fina kläder. Vi fick fin service och fick förslag på olika kombinationer av plagg. En butik som är verkligen är värd ett besök. Ni hittar deras webbutik HÄR, deras Instagram hittar ni HÄR och deras facebooksida finns HÄR. Jag köpte den här fina blusen:


I dag firar vi 24-årig förlovningsdag💑 För 24 år sedan var vi ute och åt på kvarterskrogen som då fanns på Tågaborg i Helsingborg, idag åt vi grillad korv (som min älskling stått ute och grillat ute i kylan) och hemgjord potatismos😃 Det är KÄRLEK💗
Önskar er en skön kväll! Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen