söndag 4 november 2018

Pyssel start inför julen 2018

INNEHÅLLER REKLAMLÄNK
Reklam LÄNKEN till partykungen.

En stor del av den här söndagen har jag tillbringat i det stora gula varuhuset (GeKås) i Ullared. Vi var där när de öppnade kl.8 i morse och först vid lunchtid började det bli mycket folk där, vilket var väldigt skönt.
Jag köpte bland annat glas frost färg, ljus och julservetter till olika pyssel inför jul. Nu i kväll fick jag lite energi över till att börja pyssla lite. 
De gamla ljuslyktorna med höstmotiv från Maxi diskades och återanvändes. Jag målade först glasen med frost färg och gjorde sedan decoupage med tomtar från servetterna jag köpte idag. 
Ett litet blockljus dekorerades också med de fina tomtarna från servetterna. Nu ska jag klippa ut lite fler tomtar till kommande julpyssel.
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen