torsdag 13 april 2017

Glad Påsk 2017

Efter en intensiv vecka hinner jag äntligen titta in här på bloggen igen. Hoppas ni har haft en bra vecka!

Två av dagarna i veckan har jag och en av mina kollegor varit på granskning på en annan förskola där vi har observerat och dokumenterat pedagogernas förhållningssätt i verksamheten. Ett spännande uppdrag att få vara med på, men det innebär också mycket arbete framför datorn, vilket jag inte är van vid.

I veckan har vi haft en påskfest för barnen på jobb, vi hade förberett olika stationer med påsksaga, påsksånger, pyssel och äggrullning. 
Påskharen tittade såklart in och lämnade tre påskpresent som var tre ny cyklar till förskolan.


GLAD PÅSK alla fina läsare!
Kramar Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen