fredag 10 mars 2017

Snygg tapet på plats

Det har varit tyst från mig här på bloggen i några dagar, tiden till att sitta vid datorn har inte funnits. Så här i reklam pausen på Lets dance tittar jag in för att visa den fina tapeten som har kommit upp i vårt sovrum som vi håller på att renovera.


Tapeten som vi har beställ hos Colorama på Berga i Helsingborg fick vi hjälp med att sätta upp i kväll☺ Tack för hjälpen Staffan! 
På måndag väntar vi leverans av den nya sängen.

Till något helt annat, jag ska försöka hinna med att svara på alla mejl som jag fått ifrån er läsare under de senaste två veckorna de kommande dagarna!

Trevlig helg på er! 
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen