onsdag 2 mars 2016

Gratis material: Hitta andra halvan av djuret

En lillördags kväll där jag har ägnat mig åt mig själv och bland annat färgat håret för att få bort alla tråkiga gråa hårstrån, vilken tur att det är så enkelt att fixa.

Nu till något helt annat, jag har gjort ett nytt småbarnsmaterial med djur. Övningen är enkel och går ut på att hitta rätt bakända till djuren. 
Materialet består av ett ark med 8 fasta bilder på djurens framdel och av 8 lösa bilder på djurens bakdel.
Gör så här:
Behåll arket med framdelarna helt och klipp ut bakdelarna eller tvärtom ifall ni vill det.


När jag får tid över kommer jag att göra en uppsättning med bondgårdsdjur, så håll utkik efter det om ni är intresserade!


Vid intresse av materialet:
Gör så här: Klicka på länkarna som jag har lagt in i slutet av inlägget. (länken har oftast samma namn som materialet) Låt dropbox ladda klart sidan innan ni trycker på ladda ner.På min dator hamnar materialet i "hämtade filer", det kan man nog välja själv! Sen är det bara att skriva ut och laminera materialet.

OBS! Klicka inte direkt på skriv ut i dropbox då riskerar ni att få halva sidor!


LÄNKEN: Hitta andra halvan av djuret


Trevlig kväll på er!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen