söndag 27 december 2015

Livsnjutning under julens lediga dagar

Härliga lugna dagar följer varandra under vår julledighet. Vi brukar gå på bio under julen och så blev det även i år för oss, på juldagen blev det en helkväll med restaurangbesök och bio tillsammans med våra fina vänner Carina och Ronnie. Vi såg den här filmen:

En underbar jävla jul med bland annat Maria Lundqvist, Robert Gustafsson och Helena Bergström som även regisserat filmen.
Filmen är väldigt rolig, det är en film där humor och allvar avlöser varandra.


Annandagen fortsatte med trevliga aktiviteter tillsammans med vänner, på förmiddagen blev det premiär med vinterbad för mig.

Det var riktigt skönt att svalka sig i vattnet efter att suttit länge i bastun, det kommer jag absolut att göra om.


Efter alla juldagarna fortsätter firandet hos oss med att vår yngsta son Andreas fyller 20 år idag! Grattis vår älskade kille♥♥♥
Vi firar vår 20 åring med att äta på restaurang Yazhou i Helsingborg i kväll.
Nu ska jag fixa till mig och köra in till Helsingborg för att möta upp de andra som ska med!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen