lördag 24 oktober 2015

Julklapps inköpen 2015 är påbörjad

Oj vad tiden går........om 2 månader är det julafton. Har ni börjat handla julklappar än? Mitt mål varje år är att vara klar med alla julklappsinköp den 1 december så att jag kan njuta av julmånaden utan att tänka på det.
Igår blev det ett besök i det stora gula varuhuset tillsammans med mamma. Gekås har en väldigt stooooor leksaksavdelning och det var lätt att hitta julklappar till mina syskonbarn där. Lego är något som alltid går hem.

Jag köpte blusar, tröja och väska till mig själv, det resulterade att jag rensade ut en massa kläder och väskor från garderoben när jag kom hem. Tyvärr är jag dålig på att rensa ut och behöver verkligen bli bättre på det.
Den här tröjan kommer att bli min favorit i höst och vinter.

Utrensningen har gett mer smak och nu ska jag fortsätta städa bort allt som inte används. Ha en härlig lördag!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen