söndag 10 maj 2015

Läkerol i smakerna Ginger Lime och Chili Licorice

I går hade vi besök av fina vännerna Carina, Ronnie och kidsen Robin och Erik, då det är ett tag sedan vi sågs blev goa skratt och mycket babblande. Vi bjöd på kycklinggratäng med purjolök och mango chutney och nutellasemifreddo. Tack för en trevlig kväll!!

Nytt från Cloetta!! Gillar ni Läkerol och har ni någon favorit smak?? Min favorit är Läkerol licorice seasalt.

Nu kommer Läkerol i två nya smaker med ett gemensamt tema med smaker som känns igen i Thailand.


Läkerol ginger lime har en frisk smak av ingefära och lime, den ger en fräsch känsla i munnen.
Läkerol chili licorice har en klar lakrits smak med mycket lite hetta i början.
Båda var godkända av mig med en fördel till ingefära lime smaken.

V.20 lanseras dem.

Här förbereds inför min operation imorgon med tvätt av bland annat sängkläder, då jag efter duschen ikväll ska sov i en ren bäddad säng. Jag önskar er en härlig dag!/Maria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen