tisdag 4 februari 2014

En dag i taget

Jag vill återigen TACKA alla er läsare för den fina responsen jag på min material via kommentarer eller mejl!! 
Dagligen får jag mejl, jag svarar på alla mejl dock inte varje dag. Skulle ni inte fått något svar av mig inom en vecka så hör av er igen eller kolla i skräpposten!


I dag arbetade jag första gången sedan Stellans operation, den har tagit på krafterna och det gäller att ta en dag i taget. Man får sig en tankeställare och omvärderar saker och ting när det händer något allvarligt nära!

Ett framsteg som hände i dag är att Stellan fick lämna Lund och komma på eftervård i Ängelholm. Han är "halvvägs" hemma nu! 

Ängelholms sjukhus

Var rädd om er och ta en dag i taget!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen