tisdag 24 september 2013

Material kommer på norska

Ni läsare är fantastiska! Jag får mejl dagligen från er, det är jätte trevligt:-)
På statistiken över bloggen ser jag att det är flest läsare från Sverige, vilket känns som en självklarhet! Det är roligt att se att det även finns läsare i USA, Norge, Ryssland, Sydkorea mfl. 

Jag har fått en del mejl från läsare i vårt grannland Norge och idag fick jag lite ord till ett av min material översatta till norska av Ann Cathrin Hammeren! Tusen Tack Ann Cathrin! 

Så fort materialet är helt färdigt kommer jag att lägga ut det här på bloggen så att ni kan använda det på era förskolor/skolor i Norge!

Trevlig kväll på er!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen