måndag 2 september 2013

Höstfärger i inredningen

Hejsan!

I dag har det verkligen känts att hösten är på intågande! Mina fina HUNTER stövlar har använts flitigt!

Gillar ni hösten? Jag är själv en soldyrkare och älskar sommaren mest!
Visst kan det vara mysigt med hösten också. Framför allt att kunna krypa upp i soffan med kaminen sprakande bredvid, tända ljus och ha en go filt om sig!

Det fina med hösten är alla färgskiftningarna i naturen......orange är en färg jag blir glad av.
I kväll har jag passat på att höst dekorera här hemma med bla. orange färg!
Inköpsställe

Ljusstaken är köpt för några års sedan på Jysk. Ljusen är köpta på Coop. Dekorationen ingick tillsammans med ljusstaken.
Inköpsställe

Den här underbara kandelabern är från Zelected By Houze, den är lättplacerad och passar in på många olika ställen. Glasskålen i bakgrunden är också från ZBH.
Då jag har slutat som konsult för Zelected By Houze vet jag inte om kandelabern finns kvar i höstens sortiment. Glasskålar i lite annan utformning finns!

Ha det så bra!
Kram 
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen