söndag 29 september 2013

Helg och Nu Skin


Jag har inte glömt er:-) Har haft en del att tänka på och fixa!
Hoppas ni har haft en bra helg!


Jag har skrivit om Nu Skin tidigare och igår var jag och gjorde två behandlingar med världens minsta strykjärn för ansiktet (Galvanic spa).


I första steget rengörs huden ner till tredje hudlagret. 
I andra steget tillförs alla nyttiga näringsämnen som huden behöver. Redan efter en behandling ser man stor skillnad, huden stramas upp och porerna minskar i storlek.
Nedan ser ni bilder där halva ansiktet är behandlat.



Alla Nu Skins produkter låter huden att andas och jag känner mig renare och fräschare i hyn. Om någon av er är intresserad av en behandling (om ni bor i Helsingborgs regionen) så mejla gärna ert telefonnummer så ringer jag er.


Oktoberfest

Igår var vi på en oktoberfest (hmm, det är fortfarande september) som The Bishops arms i Helsingborg anordnade. Stämningen var på topp med live musik, allsång, schnitzel och öl. Vi hade en mycket trevlig kväll och det var mycket folk som var ute på stan!

                 

Vilket härligt väder vi har haft här i Skåne idag! Jag passade på att klippa gräset, det fick bli min motion i dag.

Ha det så bra!/Maria



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen