söndag 15 september 2013

Helg med vila och shopping


Har ni haft en bra helg?

Här har det bakats lite i dag, tycker det passar en regnig höstdag! Jag gjorde nya fröknäcke och bakade äppelpaj. Receptet på fröknäcke hittar ni här

Shopping
Det är sällan jag planerar att gå och shoppa, oftast blir det spontana besök i klädaffärer när jag ska åka och handla mat. Vi handlar oftast mat i Hyllinge och där ligger även Familia köpcentrum
(det är väldigt litet) I går blev det ett spontant besök där och jag shoppade nya kläder.


Både byxorna och skjortan hittade jag på Gina Tricot, där är även bilderna lånade!
Jag har letat efter gröna byxor ett tag och blev jätte glad när jag hittade de här!

Ha en bra vecka!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen