fredag 9 augusti 2013

Äntligen fredag

Hejsan!

Hur har ni det ute i vårt avlånga land! Är det fredagsmys som gäller i kväll?


Min fredag


För mig blir det mys på stan (Helsingborg) med en förre detta kollega och två av mina nuvarande kollegor. Vi valde rätt kväll med ett soligt och varmt Helsingborg.
Fredagar är annars den dagen på veckan som jag är tröttas på och gillar att vara hemma och ta det lugnt på kvällen. I kväll är jag pigg och taggade till tusen!
Min arbetsdag slutade redan kl.13 idag så jag har vilat i solstolen ett tag, därav min ork idag!


Förre detta kollegor

Brukar ni hålla kontakten med förre detta kollegor?
Jag brukar vara ganska bra på det (inte med alla så klart) och träffar ett par gånger kollegor som jag arbetade tillsammans med för 11-12 år sedan. Det är roligt att prata gamla minnen och delge varandra hur vi har det på våra nuvarande arbete.

Nu önskar jag er alla en trevlig helg!
Kram
Maria



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen