onsdag 3 juli 2013

3 bitars frukt pussel till yngre barn

Hejsan!

Härligt att kunna ta dagen som den kommer och inte ha något större planerat!
Det är så semester ska vara:-)
Den här veckan har bara jag semester och sambon jobbar!
Vad gör ni på er semester?

Nytt småbarns material

Jag har tillverkat ytterligare ett pussel material, den här gången med frukter.
Som en enkel pusselövning kan man börja med pusslen i tidig ålder.
Materialet består av 10 tre bitars pussel med fruktmotiv på.
Vid intresse av materialet klicka på länken nedan för att ladda ned materialet som pdf.

LÄNKEN: 3-bitars fruktpussel

Jag kan inte lägga tid på att mejla material som är nedladdningsbara på bloggen.

Ha en bra dag!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen