lördag 1 september 2018

Ny vas till hemmet från #32kvadrat i Ödåkra

Min vän Anette vann ett presentkort hos 32kvadrat i en tävling på deras facebook sida. Idag följde jag med Anette som smakråd till gamla "spritan" i Ödåkra där 32kvadrat har sin fysiska butik. Internet butiken hittar ni HÄR. 
Anette hittade ett par snygga byxor. (Hittade tyvärr ingen bild på byxorna).
Jag hittade en snygg vas hos 32kvadrat som jag dekorerade med blommor från blommor från oss på Väla. Det blev en snygg och höstig bukett som passar bra nu när vi är inne i första höstmånaden september. Eller vad tycker ni?😊
Det mysiga nu när det blir mörkare och kallare på kvällarna är att kunna njuta av tända ljus och av en härlig brasa i kaminen.

Nu ska jag njuta av filmen Rock of ages som jag bara älskar!
Kram
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen