söndag 20 maj 2018

Prisvärd och god frukostbuffé i Höganäs

INNEHÅLLER REKLAMLÄNK 
Jag delar med mig kostnadsfritt av mina pedagogiska material. För att börja tjäna lite pengar på mitt bloggande har jag valt att lägga in reklamlänkar i inläggen. Jag är tacksam för alla klick som ni gör! Pengarna har jag tänkt använda för att köpa in bilder som jag kan använda till kommande material, till papper och färgpatroner.
--------------------------------------------------------------------------------

Reklam LÄNKEN madlady

Ytterligare en feelgood helg är snart slut. I fredags startade den med en AW (after work) tillsammans med en stor del av mina fina kollegor. Vi hade en trevlig kväll med god mat och dryck.

I går var vi bjudna till min gamla hemstad Höganäs av Stellans fd kollega Per och hans flickvän Helena (som jag gått i parallellklass med) för att följa med på öl-och vinfest hos Per i Viken. På festen fanns bland annat 15 skånska bryggerier, 4 vingårdar, grillat och charkprodukter. Temat för festen var "Made in Skåne". Det blev en underbar eftermiddag, kväll och natt med möte av gamla och nya vänner. Kvällen/natten avslutade vi med att bada i Pers bubbelpool.


I morse blev vi bjudna på frukost på Kakboden i Höganäs som dukar fram en fin frukostbuffé som verkligen kan mätas med en hotellfrukost. 
Frukostbuffén bestod av bland annat bullar, sill, ägg, pålägg, bacon, äggröra, kakor, smoothie och en massa annat gott.
För att äta av den här underbart goda buffén får man endast betala 89 kr/pers!
Det var första gången vi åt frukosbuffé på Kakboden men absolut inte den sista!

Den här intensiva men roliga helgen fortsatte i eftermiddags då vi blev bjudna till Haket i Helsingborg för att fira min svärmors 78 års dag!
Tack till alla som varit med och gjort den här helgen så rolig♥

Nu hejar vi på Sverige i finalen 
mot Schweiz i Hockey VM framför TV:n!
Kram
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen