onsdag 11 oktober 2017

Efterskalv på Kos

I natt vaknade jag av att det skakade till i rummet i vad jag uppskattade ca 10 sekunder. Nyvaken som jag var undrade jag om det skulle komma mer.  Jag lyckade halvslumra och en stund senare fick vi det här sms:et från Apollo:
Då jag hade öronproppar i vaknade jag inte av ljudet som två av mina väninnor gjorde.
Jag upplevde det hela utan att känna någon rädsla. Nu är jag glad att skalvet inte var större och att ingen skadades. 

Glöm inte att vara snälla mot varandra! Kram Maria 

2 kommentarer:

  1. Usch vad otäckt.. Hoppas ni slipper fler skalv.
    Kram Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det slapp vi! En av mina vänner vaknade inte ens av skalvet.
      Kram Maria

      Radera

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen