tisdag 26 september 2017

Utförsäljning hos @dukatbord i Helsingborg

Det här inlägget är inte sponsrat. 
Gillar ni heminredning så ska ni som bor i närheten av Helsingborg passa på att göra ett besök hos Dukatbord som har stor lagerrensning på torsdag kl. 16-19. Varför inte passa på att köpa några julklappar redan nu. 



Utförsäljningen började i eftermiddags och jag var där och fyndade bland deras fina saker, jag kom hem med de här sakerna:
Glasunderlägg och kuddfodral från dekohem, grytunderlägg från Roos interior, 3 små vaser från Kähler omaggio och förvaringslådor från ByOn.

Gå gärna in på dukatbords hemsida för att se hela deras sortiment!

Den översta och nedersta bilden har jag lånat från dukatbords facebooksida.

Nu ska tavlorna från Poster Store hängas upp på väggen! Ha det så bra alla fina läsare!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen