lördag 24 december 2016

Placeringskort till jul

I går kväll var det som vanligt uppesittarkväll och vi hade självklart köpt varsin bingolott, Stellan vann 100 kr på sin lott☺
Under kvällen framför TV:n passade jag på att göra placeringskorten som ska användas till dukningen i kväll.
Mallen till korten har jag hittat på nätet och förstorat upp det till en storlek som passar våra glas. Jag har även fixat till namnen på datorn och sedan klistrat dit washitejp och tomte klistermärke. 


Klicka HÄR för att ladda ner min mall!

Här ska det sista fixas innan äldsta sonen Kevin och hans flickvän Evelina kommer från Kalmar för att fira jul med oss♥ Ja, det kommer förstås fler gäster senare i dag också.
Kram på Er!
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen