söndag 27 september 2015

Sociala dagar med fina vänner

Den här veckan har varit full av aktiviteter, det började redan i torsdags med att jag och min kollega Malin strosade runt på Råå och tog en god fika på Veras deli, det blev en god ost-och charkplatta.
Sen var dags för oss att gå på en Zelected By Houze visning hos fina Inger. Jag beställde bland annat zelter glas i samma utformande som de fina vinglasen som jag har sedan tidigare.
Eftersom jag själv har sålt ZBH så har vi mycket fint därifrån, det har kommit en del nytt som jag passade på kompletterade till det jag har, bland annat de här fina smörknivarna.

I fredagskväll hade vi kickoff med alla Pyssling förskolor i Skåne på Oxhallen här i Helsingborg, det bjöds på buffé och trubadur, det blev en kväll med många goa skratt med kollegorna.

Lördagen var vi hela dagen på Ring Knutstorp och såg finalen av STCC säsongen, det blev roliga fajter i några av racen och till slut stod Thed Björk som STCC-mästare för tredje året i rad. Medan vi gick och tittade på bilarna lyckades jag få en bild bakifrån på Sveriges kung Carl XVI Gustaf.

På kvällen kom min syster Lotta och svåger Herbert hit och vi hade ordnat lite knytis med goda skaldjur som vi avnjöt tillsammans.

Efter härliga dagar och kvällar har jag nu laddat batterierna för en ny vecka med höstfest på jobb. Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen