söndag 24 augusti 2014

Tips på inflyttningspresent

Söndagskväll och ännu en vecka till ända, oj vad tiden går snabbt, om fyra månader är det julafton:-)


I går var vi på inflyttningsfest hos Anette, (genom henne träffades jag och Stellan) hon har flyttat från sitt radhus i Rydebäck till en fin lägenhet på Elineberg i Helsingborg.

När jag var i Båstad och shoppade med mina systrar köpte jag en fin ljusstake som jag köpte ljus till och dekorerade och med lite cellofan om blev det en fin inflyttningspresent till Anette.



Jag känner Anette väl och vet att hon inte bakar så ofta, därför blev det en present till, ett vånings kakfat med hembakade choklad kladdmuffins.

Receptet på choklad kladdmuffins hittar ni R!

I morgon har jag en ledig dag och den ska jag njuta av tillsammans med Stellan som oxå är ledig!!

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen